Ben jij klaar om aan de slag te gaan bij JYSK? Graag geven wij jou via deze website een voorproefje van wat werken bij JYSK inhoudt. Je mag ervan uitgaan dat er verschillende uitdagingen op jou staan te wachten. We zullen je natuurlijk helpen om elke dag weer een stapje verder te komen en meer te leren!
Wist je dat JYSK veel belang hecht aan een goede teamspirit? Dit is iets waar we erg trots op zijn en waar we ook erg hoog op scoren in ons medewerkerstevredenheidsonderzoek.
Wij kijken er alvast naar uit om jou te leren kennen! Tot snel!
Als JYSK'er maak je deel uit van een grote iternationale organisatie met meer dan 3.400 winkels in 48 landen.
In Nederland staat de teller inmiddels op 105 winkels en dat doen we me met ruim 1000 enthousiaste en gemotiveerde collega's! Wat wij gemeen hebben? We willen een leuke werkplek waar we ons veilig en erkend voelen waar we kunnen laten zien dat we de beste zijn... want: At JYSK we play to win!
Onze eerste winkel in Nederland werd geopend in 2007 in Arnhem, daar zit tevens ons hoofdkantoor. Jaarlijks blijven we nieuwe winkels openen én zijn we bezig om onze oude winkels te verbouwen naar ons allernieuwste moderne concept!
Ben jij benieuwd om meer te weten over de JYSK groep en JYSK over de verschillende landen heen? Klik dan hier.
De naam JYSK is erg belangrijk voor ons, omdat het veel zegt over wie we zijn en hoe we ons als organisatie naar buiten brengen.
Het Deense woord "JYSK" was ook belangrijk voor onze oprichter, Lars Larsen, toen hij zijn eerste winkels opende onder de naam: JYSK SENGETØJSLAGER. Het werd later afgekort tot JYSK, wat vandaag onze naam is. Maar wat betekent dit nu precies?
JYSK betekent "iemand of iets afkomstig van het Deense schiereiland Jutland". Als je uit Jutland komt, ben je "JYSK", en mensen uit Jutland worden over het algemeen beschouwd als hardwerkend, nuchter en betrouwbaar. Klinkt goed, toch?!
Onze Scandinavische roots vormt de basis van onze manier van werken. We zijn een waardengedreven organisatie, gebaseerd op Scandinavische waarden zoals eerlijkheid en respect - zowel naar klanten als naar collega's.
Onze Scandinavische roots gaat dan ook niet alleen over waar JYSK is opgericht. Het definieert ook de waarden die ons leiderschap binnen de organisatie kenmerken en inspireren.
Onze JYSK Values en JYSK Leadership beschrijven hoe we ons gedragen ten opzichte van elkaar en externe partners.
Onze drie fundamentele JYSK Values - Ondernemer, Collega en Bedrijfscultuur - zijn afkomstig van onze oprichter, Lars Larsen. Je kan het bekijken als ons "JYSK DNA", oftewel de manier waarop we bij JYSK met elkaar omgaan.
Naast onze Values verwachten wij van onze leidinggevenden dat zij JYSK Leadership tonen. Dat betekent dat zij zowel Leider, Coach als Communicator zijn voor hun team.
Bij JYSK zijn we er van overtuigd dat onze medewerkers de sleutel zijn tot ons succes. Als onze medewerkers groeien, groeit JYSK als bedrijf natuurlijk ook. Daarom ontwikkelden we heel wat trainingen en zijn er veel doorgroeimogelijkheden.
Onze ambitie is om in elk land waar JYSK actief is, de eerste keuze van medewerkers te zijn binnen de Retail. Dit betekent dat JYSK een aantrekkelijke werkplek moet zijn én dat onze medewerkers plezier hebben op hun werk.
Wij geloven echt in onze beloften aan onze medewerkers en leven ze elke dag na:
Als internationaal bedrijf staat JYSK dagelijks in contact met duizenden klanten, medewerkers en leveranciers. Onze activiteiten en acties hebben invloed op onze omgeving, en daarmee dragen wij als bedrijf een verantwoordelijkheid. Onze aanpak wordt bepaald door onze duurzaamheidsstrategie: A Great Offer for Generations. Deze strategie omvat vijf strategische focusgebieden die van groot belang zijn voor ons als onderneming.
Lees meer over onze strategie en de focusgebieden